Формати магазинів DIY та Cash&Carry – що це?
Більшість людей чули в назві деяких магазинів англійське словосполучення Cash&Carry. Найчастіше воно вживається в поєднанні з назвою оптового супермаркету Metro. Однак мало хто знає, що означає цей західний термін.
Існує дві основні концепції великих магазинів, які набули найбільшого поширення в Україні: DIY та Cash&Carry.
DIY – це абревіатура відомого англійського виразу Do It Yourself, тобто «Зроби це сам». Такий вид будівельних магазинів з’явився в Штатах ще в 1950-60-і роки.
Cash & Carry – перекладається з англійської як «Заплати і неси». Такий термін говорить про те, що даний супермаркет спеціалізується на дрібнооптової торгівлі. Як правило в такому магазині прямо на цінниках вказані знижки га опт. Які залежать від кількості однакових одиниць товару, що купуються за один раз.
Обидва формати магазинів користуються величезною популярністю у покупців. У тому числі за рахунок зручного вибору товарів завдяки застосуванню в торгових залах спеціальних торгових стелажів для магазинів. Що дозволяє розглянути і вибрати саме те, що потрібно даному конкретному покупцеві, не залучаючи продавців-консультантів.
Торгові стелажі для супер- і гіпермаркетів
Стелажі для продажу товарів найбільш оптимально використовувати у великих магазинах, де торговий зал займає майже всю загальну площу. А зона складу відносно невелика. Таким чином істотно економиться загальна площа об’єкта нерухомості.
Такі стелажі представляю собою конструкцію, в якому поєднані дві функції:
- На нижньому ярусі представлений асортимент продуктів або, наприклад, будівельних матеріалів. Покупець може роздивитися та вибрати необхідний йому товар.
- У верхній частині конструкції розміщені піддони з товаром, які прибули в магазин від постачальника. Персонал магазину в міру закінчення продукції на нижньому ярусі поповнює його за рахунок запасів з верхнього ярусу.
Торгові стелажі як для магазинів Cash & Carry, так і для формату DIY часто мають в нижній частині різноманітні пристосування, що дають можливість підвісити товар. Це дає можливість істотно економити торговий простір. І одночасно розмістити на вітрині великий асортимент товарів.
Якщо Ви зацікавлені в придбанні торгових стелажів для магазинів, або хочете отримати грамотну консультацію з цього питання, рекомендуємо звертатись тільки до компаній з гарною репутацією. До подібних торгових пристосувань пред’являються підвищені вимоги з надійності та безпеки експлуатації. Тому проектування і монтаж стелажів повинні проводити тільки професіонали, що спеціалізуються саме на цьому виді робіт.
Переваги використання спеціальних стелажів
Підводячи підсумок статті, ще раз коротко перерахуємо переваги використання описуваного обладнання в торгових залах великих магазинів:
- Економія площі магазину за рахунок практично повної відмови від складської зони.
- Оптимізація роботи персоналу без необхідності частого виносу товару в зал.
- Продукція і покупці знаходяться під постійним відеоспостереженням.
- Прямий доступ покупців до товарів з можливістю самообслуговування.
- Максимальна місткість полиць за рахунок використання спеціальних пристосувань для компактного розташування товарів.