З необхідністю проведення переоцінки основних засобів й нематеріальних активів зустрічається практично кожне середнє чи велике підприємство. За Міжнародними стандартами фінансової звітності переоцінка повинна відбуватися щороку. Це необхідно для того, щоб балансова вартість майна підприємства не відрізнялась від ринкової.
Як правило, звіт, який є результатом переоцінки, після його складання, але перед здаванням замовнику, погоджується з аудитором. Наші фахівці з оцінки майна мають значний досвід узгодження звітів з різними аудиторськими компаніями, у тому числі з аудиторами «великої четвірки» – найбільш великими світовими аудиторськими та консалтинговими компаніями: PricewaterhouseCoopers, Deloitte, Ernst& Young, KPMG. Знання вимого аудиторів до звітів з переоцінки основних засобів дає можливість нам виконувати роботу в чітко зазначений строк та не гаяти час на незаплановані переробки вже зроблених звітів.
Для того, щоб визначити об’єм, строк виконання та вартість робіт з переоцінки нам необхідно отримати перелік цих активів з зазначеною датою уведення в експлуатацію й первісною вартістю.
Ми з задоволенням відповімо на усі Ваші питання стосовно цієї послуги та подбаємо про те, щоб запропонувати Вам найбільш вигідні умови співробітництва.
Як правило, під переоцінкою основних засобів розуміють роботу в рамках МСФЗ (міжнародні стандарти фінансової звітності).
Будь ласка, звертайтесь!